سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های یک ژیمناستیک کار خوب

سایت شرط بندی الیشمس

2

تعیین هدف

تصویری با عنوان یک ژیمناست خوب باشید مرحله 5

1

مثبت فکر کن. فکر کنید که می توانید مهارتی را انجام دهید ، که از آن می ترسید. سعی کنید در هر تمرین مثبت باشید!

تصویری با عنوان یک ژیمناست خوب باشید مرحله 6

2

برای رسیدن به اهداف خود تعیین کنید. شاید این چیزی مثل بهتر شدن در عقب بودن عقب باشد ، یا چیزی مانند بالا آوردن پای خود در عقرب. هرچه باشد ، اگر هدفی در ذهن داشته باشید ، دستیابی به آن را آسان تر می کند. [3]

اختصاص به ژیمناستیک داشته باشید. معمولاً بعضی از افراد روزانه حتی چهار یا پنج ساعت ژیمناستیک را تمرین می کنند ، بدون اینکه دروس خود را داشته باشند. ژیمناست های معمولی معمولاً سه تا چهار ساعت و هر هفته سه بار تمرین می کنند. اگر می خواهید یک ژیمناست رقابتی باشید ، ساعت های تمرین قبل از یک رویداد افزایش می یابد. شما باید اطمینان حاصل کنید که آماده انجام بسیاری از جلسات آموزشی هستید که ممکن است روی برنامه روزانه شما تأثیر بگذارد. [4]

قسمت

3

تصویب یک برنامه روزانه ورزشی

تصویری با عنوان یک ژیمناست خوب باشید مرحله 8

1

برنامه روزانه خود را با سطح انرژی خود مطابقت دهید. اگر انرژی زیادی ندارید ، 2-3 روز در هفته یا روزهایی که ژیمناستیک ندارید ورزش کنید. اگر احساس قدرت می کنید 6-7 روز در هفته این کار را انجام دهید.

به خود وقت دهید تا استراحت کنید و در صورت نیاز به بهبودی بپردازید. به یاد داشته باشید که اگر بیمار هستید ، حداقل یک هفته از این برنامه عادی صرف نظر کنید ، مگر اینکه فقط سرما بخورد.

تصویری با عنوان یک ژیمناست خوب باشید مرحله 9

2

دست گرمی بازی کردن. با تمریناتی مانند دویدن 1/2 مایل ، یا فقط چند دور ، پریدن از جک ، زانوهای بلند و لگد زدن به لب ، یا لانگ گرم شوید. قبل از شروع ، تمرینات کششی و گرم شدن را در خانه انجام دهید. مربی شما معمولاً از قبل بهترین گزینه کشش را انتخاب می کند و احترام آنها را کسب می کند. در تمام تمرینات هدایت شده توسط مربیان شرکت کنید تا نشان دهید که به ژیمناستیک متعهد هستید.

تصویری با عنوان یک ژیمناست خوب باشید مرحله 10