سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیوه های برد در بازی شطرنج

سایت شرط بندی الیشمس

از سه تهدید پشت سر هم استفاده کنید. مربی شطرنج و استاد زندگی برایان وال می گفت Patzers (یا بازیکنان ضعیف شطرنج) پس از سه تهدید متوالی سقوط می کنند. سه تهدید ، و آنها از حضور در خط دفاع خسته می شوند و از نظر روانی شروع به تسلیم شدن می کنند. مانند سحر و جادو کار می کند. چیزی در مورد شماره سه وجود دارد.

تصویری با عنوان استفاده از روانشناسی برای پیروزی در بازی های شطرنج مرحله 4

4

ده حرکت انجام دهید تا آنچه را که می توانید در دو حرکت انجام دهید انجام دهید. این باعث می شود که حریف احتیاط خود را از دست بدهد. او در شش حرکت آخر شما هیچ معنایی نمی یابد و از نگاه کردن منصرف می شود. اطمینان حاصل کنید که این حرکات بی معنی در موقعیت های ایمن انجام می شود و به او فرصتی نمی دهد تا برای شما مشکل ایجاد کند.

تصویری با عنوان استفاده از روانشناسی برای پیروزی در بازی های شطرنج مرحله 5

5

حریف خود را غافلگیر کنید. حتی گاهی اوقات یک قربانی قطعه نامعلوم نیز فقط به دلیل ارزش شوک می تواند برنده شود. این بدان معنا نیست که شما باید فداکاری های نامعقول انجام دهید ، اما یکی از دلایلی که بازیکنان پرخاشگر اغلب پیروز می شوند این است که آنها موفق شده اند حریفان خود را بترسانند و آنها را به دفاع ناخوشایند بکشند. بخاطر داشته باشید که این امر به طور خاص در زندگی نیز صادق است. مردم بد دهنی کرده و مرعوب عمل می کنند ، از باور کردن آنها امتناع می ورزند. باقی بمانید

تصویری با عنوان استفاده از روانشناسی برای پیروزی در بازی های شطرنج مرحله 6

6

از تخته های جعلی استفاده کنید. این شامل عدم نگاه کردن به بخشی از تابلو است که در واقع به آن فکر می کنید ، وانمود کردن تمرکز هنگامی که حریف فراموش کرده است ساعت را بزند تا متوجه شود که زمانش در حال اجرا نیست ، به عنوان چند نمونه از این نوع بلوف های ارزان قیمت . در یک بازی به شدت شطرنج ، گاهی اوقات می توانیم تحت تأثیر سرنخ ها و حرکات ناخودآگاه قرار بگیریم.

نکته کارشناس

Vitaly Neimer VITALY NEIMER

استاد بین المللی شطرنج

سعی کنید پشت حریف خود بایستید در حالی که حریف شما را حرکت می دهد. می توانید روی قسمت هیئت مدیره او سایه بیندازید و می توانید از منظر او به بازی نگاه کنید. این یک نگاه متفاوت است و شاید ورودی برنامه های او باشد. شما همچنین می توانید خیلی سریع بازی کنید ، حتی اگر برنامه ای ندارید. این باعث اضطراب حریف شما می شود.

 

تصویری با عنوان استفاده از روانشناسی برای پیروزی در بازی های شطرنج مرحله 7

7

بازیکنان قدیمی تر به دانش خود در مورد شطرنج موقعیتی اعتماد می کنند و آنها یک باز سخت و یک پایان سخت بازی می کنند. اگر یک بازی موقعیتی / فضایی بسته انجام دهید ، آنها به راحتی شما را شکست می دهند. سعی کنید موقعیت را باز کنید و آنها را وارد یک بازی کنید که همه آنها "تاکتیک" است زیرا اینجا جایی است که آنها خراب می شوند و در محاسبات اشتباه می کنند یا اینکه فقط دیدن چند تهدید را از دست می دهند.