سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیاده روی و ورزش

سایت شرط بندی الیشمس

در صورت امکان کودک خود را به مدرسه وادار کنید. اگر کودک شما هر روز 30 دقیقه به مدرسه پیاده روی می کند ، این فوق العاده است. اگر راه رفتن بعد از تاریکی هوا برای آنها ایمن نباشد می توانید به آنها اجازه دهید تا به خانه خود بروند.

تصویری با عنوان به بچه هایی که از ورزش متنفرند کمک کنید فعال و متناسب باشند مرحله 10

10

حداقل سه بار در هفته در یک خانواده پیاده روی کنید. در صورت امکان به دیدار دوستان یا پیاده روی به مغازه ها بروید. در محله قدم بزنید ، سگ را ببرید! به پارک ، نزدیکترین محل ذخیره خود یا هر مکان دیگری که برای گردش مناسب است بروید.

تصویری با عنوان به بچه هایی که از ورزش متنفرند کمک کنید فعال و متناسب باشند مرحله 11

11

در صورت امکان کودک خود را باغبانی کنید. اگر برنامه ریزی خوبی داشته باشید این کاری است که آنها می توانند در تمام طول سال انجام دهند. حفاری ، علف های هرز و فقط بازی در خاک همه کودکان را در فضای باز و فعال می کند. پرورش سبزیجات ، گیاهان یا میوه ها برای سفره شام ??خانوادگی یا گلها را تشویق کنید.

تصویری با عنوان به کودکانی که از ورزش متنفرند کمک کنید فعال و متناسب باشند مرحله 12

12

بیرون رفتن های فعال خانوادگی را تا حد ممکن مکرر انجام دهید. میوه گیری ، جغرافیایی کشیدن ، گشت و گذار ، تماشای پرندگان ، حتی قدم زدن در موزه ها. همه این فعالیت ها بهتر از نشستن روی کاناپه است. کودکان کوچکتر ممکن است از پارک های بازی و چاله های توپ لذت ببرند ، کودکان بزرگتر ممکن است از یک زمین بازی ماجراجویی لذت ببرند.

تصویری با عنوان به کودکانی که از ورزش متنفرند کمک کنید فعال و متناسب باشند مرحله 13

13

مرتباً به یک چوب یا جنگل یا چوب بروید. از درختان بالا بروید ، غارها بسازید ، پنهان بازی کنید ، برای اشکالات یا جن ها شکار کنید ، مهم نیست. تخیل کودک و همچنین بدن او را درگیر کنید.

بازدید از فضاهای سبز به ویژه اگر در منطقه ای کاملاً شهری که در آن طبیعت کم است زندگی کنید بسیار مهم است. از پیاده روی هم به عنوان ورزش و هم به عنوان روشی برای آموزش حیوانات و گیاهان به کودک خود استفاده کنید. بسیاری از کودکان چنان کشف طبیعت را مجذوب خود می کنند که مشتاق پیاده روی بیشتر برای ادامه کار در مورد انجام حیوانات و کشف گیاهان جدید خواهند بود.