سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرویس مخصوص برای بازی تنیس

سایت شرط بندی الیشمس

سطوح سخت مانند آسفالت و اکریلیک بیشتر در آمریکای شمالی دیده می شود. آنها تمایل دارند که برای مبتدیان خوب باشند زیرا سطح اجازه می دهد تا پرش های بیشتری انجام شود ، اما ممکن است در مفاصل بازیکنان سخت باشد.

سطح خشت بیشتر در اروپا و آمریکای لاتین دیده می شود و باعث می شود روند بازی کندتر شود. توپ نیز در زمین خاکی بیشترین بازتاب را دارد.

زمین های چمن نوعی است که در ویمبلدون استفاده می شود. بازی های زمین چمن بسیار سریع انجام می شوند ، زیرا توپ کمتر می پرد و بازیکن احتمالاً سرویس خود را از دست می دهد.

تصویری با عنوان بازی تنیس مرحله 23

5

استراتژی حریف خود را بخوانید. همانطور که در تنیس بهتر می شوید ، یاد می گیرید که چگونه حریف خود را مطالعه کنید و از استراتژی ها و ترجیحات خودش در برابر آنها استفاده کنید. این مهارتی است که پیشرفت آن به زمان زیادی نیاز دارد ، پس اگر نتوانید فوراً این کار را انجام دهید نگران نباشید. [22]

بسیاری از بازیکنان ، به ویژه مبتدیان ، با یک ضربه خاص بیشتر راحت هستند. اگر متوجه شدید که حریف دوست دارد توپ را با حرکت فورهند بالا بزند ، می توانید یاد بگیرید که به او توپ هایی کم که به حرکت عقب نیاز دارند را سرویس دهید.

بسیاری از بازیکنان یا بازی در کنار تور را دوست دارند یا از آن متنفر هستند. دریابید که حریف شما از بازی در کنار تور چه حسی دارد. اگر آنها بیشتر وقت خود را روی خطوط ابتدایی می گذرانند ، توپ را نزدیک به تور سرویس دهید تا آنها را به زور به سمت بالا هدایت کند.

با سرویس حریف خود آشنا شوید. هر بازیکن سبک سرویس مخصوص به خود را دارد. اگر حریف شما همیشه توپ را در یک جهت و در همان ارتفاع سرویس می کند ، مطمئن شوید که در آنجا ایستاده اید تا سرویس را برگردانید!

وضعیت روحی حریف خود را مطالعه کنید. حریف استرس یا ناراحت حریف آسیب پذیر است. اگر آنها با عصبانیت واکنش نشان می دهند ، شوت های ساده را از دست می دهند یا به نظر نمی رسد توجهی به بازی داشته باشند ، می توانید با استفاده از شوت های مختلف ، آنها را به سود خود ببرید تا آنها را گیج کند.