سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاد بگیرید در اسکیت بازی چگونه ایمن باشیم

 سایت شرط بندی علیشمس

اسکیت مناسب انتخاب کنید. از متصدی پیاده روی بخواهید تا دو اندازه به شما بدهد تا امتحان کنید. اینها باید اندازه کفش معمولی و روزمره شما باشند ، به علاوه یک اندازه بزرگتر. هر دو جفت را بپوشید تا ببینید احساس چفت و بست آنها چیست. اسکیت هایی که بیش از حد شل هستند ، پشتیبانی مناسب از مچ پا را فراهم نمی کنند. [1] آنها باید احساس آرامش کنند اما نه آنقدر سفت که پاهای شما را خفه کنند و باعث بی حس شدن انگشتان پا شوند.

اسکیت ها را از پنجه پا به بالا توری کنید. گره آخر را محکم ببندید تا در حین اسکیت باز نشوند. برای امنیت بیشتر حتی می توانید انتهای آن را در بالای اسکیت ها فرو کنید.

یادگیری چگونه ایمن باشیم

با مربی یک درس داشته باشید. این یک روش عالی برای درک برخی از اصول فعالیت است. بسیاری از پیست ها کلاس های مقدماتی کوتاه و مقدماتی را برای همه گروه های سنی برگزار می کنند. حتماً سوالات زیادی بپرسید و تعامل برقرار کنید تا از آن بیشترین بهره را ببرید.

دوستان را نیز همراه کنید. حتی اگر افراد موافق باشند ، داشتن رفقای اوقات لذت بخش تر می شوند.

 

راه رفتن را امتحان کنید. با اسکیت روشن ، با قدم زدن در محل برگزاری فرش روی تعادل خود کار کنید. ] اگر محل برگزاری محافظ تیغه را ارائه می دهد ، از آنها استفاده کنید ، زیرا از تیغه محافظت می کند. ممکن است بلافاصله متوجه شوید که نه می توانید مستقیم ایستاده راه بروید ، نه باید این کار را انجام دهید. در عوض ، زانوهای خود را کمی خم نگه دارید و وزن خود را روی گوی های پا قرار دهید.

هرگز اسکیت روی یخ را روی بتن نبرید. زمین خوردن واقعاً صدمه می زند و تیغه ها را خراب می کنید.

لباس های اسکیت شکل به زیبایی و زرق و برق دار بودن معروف هستند ، در حالی که هنوز هم برای چرخش و پرش کاربردی است. اگر لباس هایی را برای اسکیت بازی انتخاب می کنید ، از تزیینات سرگرم کننده مانند پولک و تابلوهای مش لذت ببرید و خلاق باشید!

پانسمان برای یخ برای زنان

تا تمام دور کمر یک لباس اسکیت روی یخ با دامن بپوشید. برخی از مربیان به زنان اسکیت باز خود اجازه می دهند تا از لباس های مخصوص کت یا شلوار استرچ استفاده کنند. با این حال ، بیشتر اسکیت بازهایشان ترجیح می دهند لباس اسکیت بپوشند ، زیرا به مربی اجازه می دهد تا فرم اسکیت بازهای آنها را نقد کند ، بنابراین مطمئن شوید که ابتدا س askال می کنید!

دامن شما می تواند شکاف داشته باشد ، اما باید تمام دور کمر شما را بپیچد.

برای تمرین ، یک لباس اسکیت عملی را در یک ماده کششی مانند پنبه یا اسپندکس انتخاب کنید.

برای رقابت ، خیالتان راحت باشد! تزئینات محبوب لباس ها شامل صفحات توری مشکی ، بدلیجات ، پولک دوزی و پارچه هایی با رنگ روشن است.

به یاد داشته باشید که اگر هر قسمت از لباس شما روی یخ بیفتد کسر خواهید کرد ، بنابراین مطمئن شوید که تزئینات به طور ایمن وصل شده اند.

 

اگر در یک لباس راحت نیستید از یک لباس ورزشی استفاده کنید که به پای شما می رود. همیشه لباسهای زنانه برای زنان در اسکیت رقابتی مجاز نبوده است ، اما با تغییر یک قانون در سال 2006 ، آنها قابل قبول شد. خیالتان راحت باشد که لباس بدنتان را همانطور که لباس اسکیت بازی می کنید تزیین کنید! 

زیر لباس اسکیت خود جوراب شلواری به رنگ بژ بپوشید. جوراب شلواری به شما امکان می دهد آزادانه حرکت کنید در حالی که از پاها در برابر یخ محافظت می کنید. شما می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید جوراب شلواری خود را زیر چکمه بپوشید ، زیرا این یک اولویت زیبایی محسوب می شود. [

شما می توانید جوراب شلواری مخصوص سنگین بخرید که به گونه ای طراحی شده است که در صورت افتادن یا چسبیدن جوراب شلواری روی اسکیت خود در برابر پاره شدن مقاومت کند.

 

جوراب شلواری بدون کفش به شما کمک می کند تا از چکمه های شما در برابر علامت زدگی و محو شدن محافظت شود.