سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرخ دنده های بسکتبال

 سایت شرط بندی علیشمس

کف دست زدن به یک بسکتبال به انگشتان محکم و قدرت گرفتن زیادی نیاز دارد. برای رسیدن به کف دست زدن به یک بسکتبال ، انگشتان خود را با انجام کشش های مختلف تمرین دهید. با تمریناتی مانند کشیدن و فشار دادن نوک انگشت ، قدرت خود را تقویت کنید. وقتی توپی در دستان شما قرار گرفت ، فشار دادن آن را تمرین کنید. تمرین روزانه کلید اصلی است!

دستان خود را دراز کنید

 

کشش انگشتان را تمرین کنید. یک میز یا سطح صاف دیگری پیدا کنید و دست خود را روی آن از کف دست قرار دهید. انگشتان خود را تا جایی که می توانید روی میز صاف کنید و قبل از آزاد کردن ، 30 ثانیه تا یک دقیقه نگه دارید. [1]

به مفاصل خود زور ندهید. اگر نمی توانید دست خود را کاملاً صاف کنید ، آن را مرتفع کنید. 

این تمرین را چند بار با هر دست امتحان کنید.

یک سطح صاف پیدا کنید و دست خود را بر روی آن قرار دهید ، از کف دست پایین. دست دیگر خود را بگیرید و آن را به زیر انگشتان خود بکشید. انگشتان خود را با احتیاط به سمت بالا و عقب به سمت مچ فشار دهید. 20 ثانیه نگه دارید و رها کنید. این تمرین را 3 یا 4 بار تکرار کنید. مراقب باشید هنگام انجام این کشش مچ دست یا کف دست خود را بلند نکنید.

 

کشش پنجه را امتحان کنید. دست خود را در مقابل خود بگیرید ، انگشتان خود را خم کنید تا نوک انگشتان شما به پایه مفصل انگشت خود برسد. دست شما باید شبیه پنجه باشد.

دست خود را حداقل 30 ثانیه در این حالت نگه دارید ، تا یک دقیقه. رها کنید و با دست دیگر تکرار کنید. 

 

کف دست خود را دراز کنید. دست خود را کف دست پایین و روی یک سطح صاف قرار داده و انگشتان خود را به بیرون باز کنید. سعی کنید صورتی خود را تا جایی که می توانید بیرون دهید.

انگشت شست خود را به کف دست دیگر خود ببندید. دست خود را از روی میز بلند کنید ، انگشتان خود را روی سطح صاف فشار دهید. هنگام کشیدن کف دست انگشتان خود را به داخل میز فشار دهید.