سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان ایروبیک انجام داد

سایت شرط بندی الیشمس

به طور کلی ، ورزش هوازی شما را ملزم می کند تا گروه های بزرگ عضلانی مانند دست ها و پاها را تمرین دهید. با بالا بردن تنفس و ضربان قلب ، جریان اکسیژن را به عضلات افزایش می دهید ، در عین حال به جریان خون اجازه می دهید دی اکسید کربن و تجمع اسید لاکتیک در عضلات را از بین ببرد. [1] نتایج ورزش هوازی منظم ، فشار خون و کلسترول ، بهبود عملکرد ریه ، ضربان قلب در حالت استراحت و بهبود سلامت قلب و عروق ، کاهش وزن و تعریف عضلات است. اگرچه این کار از طریق دویدن و بسکتبال حاصل می شود ، اما وقتی صحبت از "ایروبیک" می شود ، ما در مورد نوع خاصی از ورزش صحبت می کنیم که غالباً شامل موسیقی و حرکات شبیه به رقص است تا ورزش های هوازی را سرگرم کننده جلوه دهد ، و باعث می شود شما بیشتر بخواهید .

روش

1

آماده شدن برای یک تمرین ایروبیک

تصویری با عنوان انجام ایروبیک مرحله 1

1

مشخص کنید که چه نوع ایروبیک می خواهید. برخی از افراد از کنار هم قرار دادن تمرینات خود خوشحال هستند ، اما بیشتر اوقات این کار یافتن برنامه ای است که مورد علاقه شما باشد. کلاسهای هوازی عوامل زیادی را باید در هنگام پیوستن به یکی از آنها در نظر گرفت. برخی از موارد اصلی:

سالن بدن سازی یا خانه؟ آیا رفتن به باشگاه ورزشی ، یا تمرین در خانه با دستگاه پخش DVD ، ویدیوی YouTube یا موارد دیگر را ترجیح می دهید؟

نوع ژانر هوازی. انواع مختلفی از تمرینات وجود دارد ، از جمله:

مخاطبان هدف: ایروبیک برای افراد مسن ، مردان ، زنان باردار و غیره.

مضامین: اردوی بوت ، ورزشهای رزمی ، رقص هیپ هاپ ، سالسای لاتین و موارد دیگر.

مربی کلاسها تمرکز خود را پیرامون رهنمودهای رهبر معطوف می کنند (چه در زندگی واقعی و چه مجازی) و اگر برای شما مناسب نیست ، می تواند تجربه را از بین ببرد. مربیان مختلف ایروبیک شخصیت ، حساسیت و رفتار متفاوتی خواهند داشت.

زیاد در مقابل کم ضربه. توضیح طولانی تر درباره جوانب مثبت و منفی در زیر است.

سطح تناسب اندام فعلی شما. اگر در شرایط خوبی هستید ، شاید یک برنامه بسیار پرانرژی برای شما مناسب باشد. اما اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، به یک برنامه مبتدی بیشتر نیاز خواهید داشت.

تصویری با عنوان انجام ایروبیک مرحله 2