سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کشش و انعطاف پذیری یو پی اس های مربوط به تناسب اندام شخصی

سایت شرط بندی الیشمس

شانه ها را به جلو و عقب بچرخانید تا کشیده شوند. برای غلتاندن شانه ها ، آنها را به حالت خمیده بالا بکشید و سپس قبل از کشیدن عقب و بالا بگذارید جلوی شما بیفتند. هر دو شانه خود را در حرکات دورانی جلو بچرخانید ، و سپس در حرکات دایره ای به عقب قرار دهید. این کار را 3-5 بار به آرامی انجام دهید تا شانه هایتان گرم شود. [2]

می توانید شانه های خود را به صورت متناوب بچرخانید ، ابتدا یک چپ را بچرخانید ، سپس را به سمت راست حرکت دهید ، و سپس مراحل را تکرار کنید.

این کشش درصورتی که صاف بایستید بهتر جواب می دهد ، اما در صورت تمایل می توانید با پشت صاف بنشینید.

تصویری با عنوان کشش برای ژیمناستیک در خانه مرحله 3

3

مچ دست خود را به جهات مختلف حرکت دهید تا شل شود. می توانید مچ دست خود را به هر جهتی که می خواهید حرکت دهید ، مانند جلو و عقب یا دایره. مهم است که برای جلوگیری از آسیب رساندن به آنها ، به آرامی پیش بروید. حدود 10 ثانیه مچ دست خود را به اطراف حرکت دهید.

وقتی مچ دست ، مچ دست و سایر حرکات مچ دست خود را انجام می دهید ، مچ دستان مفید است.

این کشش را می توان بصورت نشسته یا ایستاده انجام داد.

تصویری با عنوان کشش برای ژیمناستیک در خانه مرحله 4

4

بازوها را با حرکت آسیاب بادی بالا بیاورید تا عضلات را گسترش دهید. صاف بایستید و به بازوی چپ خود در جلوی خود برسید تا صاف باشد. آن را به سمت بالا و پشت سرتان حرکت دهید و در تمام مدت آن را صاف نگه دارید. همین کار را با بازوی راست خود انجام دهید ، به آرامی پیش بروید و کل بازوی خود را دراز کنید. هنگامی که این کار را حدود 5 یا 6 بار انجام دادید ، جهت حرکت بازوی خود را از عقب به جلو تغییر دهید. [3]

هنگامی که جهت را تغییر می دهید ، بازوی خود را جلوی خود قرار دهید و آن را به سمت پایین حرکت دهید ، آن را به صورت دایره در پشت خود و به سمت بالا بیاورید.

می توانید بازوهای خود را در حرکت آسیاب بادی با حرکت همزمان هر دو حرکت دهید یا هر کدام را جداگانه انجام دهید.

هر بار که شروع کردید با انداختن دست ها به پهلوها ، بازوهای خود را به حالت خنثی برگردانید.