سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه فوتبال فانتزی فوتبال بازی کنیم؟

سایت شرط بندی علیشمس

به کیفیت کادر مربیگری نگاه کنید ، ممکن است تحت تأثیر قرار گرفته باشید و بخاطر مربیان بخواهید یک تیم را دنبال کنید.
بعضی اوقات ممکن است بازیکن یا مربی خاصی از یک تیم را دوست نداشته باشید ، بنابراین می توانید بر اساس این تیم نیز تیمی را حذف کنید. [7]
تصویری با عنوان انتخاب یک تیم فوتبال مورد علاقه مرحله 8
8
تیم برنده را تشویق کنید. بسیاری از مردم دوست دارند از تیم هایی که در حال حاضر برنده هستند حمایت کنند. تیم هایی که در حال حاضر برنده هستند به احتمال زیاد از کادر مربیگری و بازیکنان بسیار با استعدادی برخوردار هستند ، بنابراین این یک قرعه کشی بزرگ برای بسیاری از افراد است.
به لیستی از تیم هایی که در حال حاضر بهترین عملکرد را در سطح کشور یا در منطقه شما دارند ، نگاهی بیندازید.

فوتبال فانتزی به شما امکان می دهد یک مالک یا مدیر NFL یا تیم دانشگاهی باشید و یک لایه اضافی از عیب را به تماشای منظم فوتبال اضافه کنید. بعد از اینکه یک تیم را جمع کردید ، برای تولید امتیازات به آنچه بازیکنانتان در بازی های واقعی هر هفته انجام می دهند اعتماد خواهید کرد. ناگهان آن بازی Browns-Panthers که در کوارتر چهارم با نتیجه 3-3 مساوی شد ، بسیار جالب تر شد. چه یک تازه وارد باشید و چه یک حرفه ای با تجربه ، مسواک زدن در Fantasy Football 101 هرگز به درد نمی خورد. برای اطلاعات بیشتر به مرحله 1 مراجعه کنید.
قسمت
1
چیدن یک لیگ
تصویری با عنوان Play Fantasy Football مرحله 1
1
لیگی را انتخاب کنید که متناسب با زمان و تعهد شما باشد. فوتبال فانتزی ، مانند فوتبال معمولی ، بسیار به رقابت متکی است. بازی در یک لیگ به شما امکان ایجاد روابط و رفاقت و همچنین ایجاد انگیزه اضافی برای انتخاب هوشمندانه بازیکنان را می دهد. انواع مختلفی از لیگ ها وجود دارد که باید در نظر بگیرید ، بنابراین سعی کنید یکی را انتخاب کنید که متناسب با تعهد ، تجربه و جدیت باشد.
تصویری با عنوان Play Fantasy Football مرحله 2
2
یک لیگ استاندارد رو در رو یا یک لیگ استاندارد را در نظر بگیرید. در بازی رو در رو ، تیم شما هر هفته برابر تیم دیگری قرار می گیرد و تیمی که بیشترین امتیاز را کسب می کند برنده اعلام می شود. در یک لیگ امتیازات ، تیم ها در طول فصل به طور مداوم امتیاز کسب می کنند. در پایان فصل عادی ، تیم هایی که بهترین رکورد برد / باخت را دارند در مرحله پلی آف برای تصمیم گیری در مورد یک قهرمان نهایی دیدار می کنند.
بازی های لیگ رو در رو با دوستانتان سرگرم کننده است ، بنابراین می توانید در طول هفته صحبت های زباله را سرگرم کنید و منجر به پلی آف پایان فصل در میان تیم های دارای بهترین رکوردها شوید.
اگر دوست دارید در طول آخر هفته بازی های NFL را تماشا کنید ، لیگ امتیازات خوب است ، در هنگام بازی بازیکنان خود و پیگیری بازیکنان ، سهم بیشتری در این بازی خواهید داشت. اگر زمان کمتری برای تعهد به فصل داشته باشید بهتر است.
تصویری با عنوان Play Fantasy Football مرحله 3
3
گزینه های فهرست و امتیازات خود را انتخاب کنید. شما می توانید از بین روش های مختلف جمع آوری امتیاز برای عملکرد بازیکنانی که پیش نویس می کنید و همچنین ساختار لیست را انتخاب کنید. در حالت عادی شما به عنوان سرمربی بازی خواهید کرد ، با بازیکنان منفرد بازی می کنید و بهترین بازیکنان را انتخاب می کنید تا بهترین شانس پیروزی را به شما بدهند.