سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازیکن حرفه ای شو

سایت شرط بندی علیشمس

یاد بگیرید هر نقشی را بازی کنید. بسته به سطح خود ممکن است موقعیت های مختلفی داشته باشید یا فقط چند موقعیت داشته باشید. اما شما باید بتوانید در هر مکانی به طور موثر بازی کنید. دانستن اینکه در هر موقعیتی چه کاری باید انجام دهید ، نحوه عملکرد بازی را به شما اطلاع می دهد و به شما در موقعیت اصلی خود کمک می کند.

شما باید بتوانید سریع واکنش نشان دهید و طرز فکر خود را در طول بازی تغییر دهید. به عنوان مثال ، اگر شما یک مهاجم هستید و توپ را از دست می دهید ، اولین مدافع می شوید. کار شما اکنون دفاع و بازگرداندن توپ است.

بازی در هر نقشی فراتر از موقعیت شماست. همچنین در طول مسابقات باید رهبر ، حامی ، تشویق کننده و مربی باشید. گاهی اوقات نقش شما این خواهد بود که با پیشروی توپ به سمت دروازه حریف ، تیم خود را تشویق کنید. در مواقع دیگر ، این وظیفه شما خواهد بود که مجموعه ای از حرکات را تعیین کنید و بازیکنان را راهنمایی کنید و به بهترین موقعیت ها برای پیشرفت برسید.

قسمت

مهارت و دانش خود را ارتقا دهید

تصویری با عنوان یک بازیکن فوتبال بهتر باشید مرحله 9

افراد حرفه ای را تماشا کنید و یادداشت برداری کنید. تماشای مسابقات فوتبال راهی عالی برای بهتر شدن است. این مانند مطالعه در یک آزمون مدرسه است. شما باید یاد بگیرید که چگونه بازی به طور کلی کار می کند تا وقتی در زمین هستید می دانید چه کاری انجام دهید. [14]

نحوه حرکت بازیکنان را یادداشت کرده و یادداشت برداری کنید. توجه داشته باشید که چگونه افراد حرفه ای همیشه توپ را به سمت دروازه حریف جلو نمی کشند اما زمان را برای انتقال توپ می گیرند. در بسیاری از اوقات بازیکنان توپ را به صورت جانبی و عقب پاس می دهند تا قبل از پیشرفت بازیکن باز پیدا کنند.

به نحوه حرکت بازیکنان در اطراف یکدیگر و مرزهای خیالی هر موقعیت توجه کنید. اگر به اندازه کافی دقیق تماشا کنید ، الگوهای عبوری و متحرک را مشاهده خواهید کرد.

بسیاری از اوقات بازیکنان به شکل مثلث حرکت می کنند و توپ را به صورت واحد به جلو و عقب منتقل می کنند. وقتی توپ به منطقه ای نزدیک دروازه می رسد ، بازیکنان روی بال ها معمولاً توپ را به سمت مرکز برای ضربه سر عبور می دهند. در مورد نحوه ورود بازیکنان به موقعیت های گلزنی یادداشت برداری کنید. [15]2

تمرین و کنترل توپ با هر دو پا را تمرین کنید. به احتمال زیاد شما یک پای غالب دارید که از آن رد می شوید و با آن شلیک می کنید. اما برای پیشرفت مهارت خود باید بتوانید توپ را با هر دو کنترل کنید. [16]

توانایی اداره توپ با هر دو پا توانایی پاس ، حرکت و گل شما را تا حد زیادی باز می کند. بسیاری از بازیکنان راست پا هستند ، اینکه بتوانید از پای مخالف خود به خوبی استفاده کنید حریف را دور می اندازد.

همچنین ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که استفاده از پای خود تنها راه حفظ توپ ، پاس دادن یا حتی شوت زدن و گلزنی باشد. راحت بودن با هر دو پا به شما اعتماد به نفس می دهد و به شما امکان می دهد در هر شرایطی موفق شوید.

تصویری با عنوان فوتبالیست بهتر باشید گام 11