سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهارت های ابتکاری خود را بهبود ببخشید

سایت شرط بندی علیشمس

دستکش را قرار دهید. دستکش را در حالی که کف دست خود را به سمت بیرون و جلوی بدن خود دارید نگه دارید. دستکش را در جهت هدفی که توپ را پرتاب می کند قرار دهید. اگر توپ به بالای شکم شما پرتاب شود ، می توانید با کمی تنظیم ، از این حالت برای گرفتن توپ استفاده کنید.

اگر پرتاب زیر دکمه شکم شما است ، دستکش را بچرخانید تا انگشتان دستتان به سمت پایین باشد.

هنگامی که توپ به بالای بدن شما پرتاب شد ، از اولین موقعیت ذکر شده استفاده کنید ، اما بازوی خود را به سمت بالا دراز کنید.

تصویری با عنوان Catch a Baseball Step 6

بیس بال را بگیرید توپ را در جیب دستکش بگیرید. جیب نام دیگر کف دستکش است. پس از تماس توپی با دستکش ، بلافاصله دست خود را ببندید. تمرین کنید که از دست دوم خود برای تأمین صید استفاده کنید.

استفاده از دست دوم شما را برای پرتاب یک بار صید کننده آماده می کند. دست آزاد شما نیاز به دسترسی سریع به توپ دارد.

دید خود را واضح نگه دارید. مراقب باشید هنگام رفتن به صید با دستکش مانع بینایی خود نشوید. اگر توپی به سمت صورت شما می رود ، در آخرین ثانیه دستکش را به سمت موقعیت حرکت دهید. این ممکن است کمی تمرین داشته باشد ، اما هدف این است که توپ را تا ثانیه آخر تماشا کنید.

برای جلوگیری از سیاهی چشم در روز بازی ، با یک دوست پرتاب کنید.

معمولاً می توانید برای جلوگیری از عبور چهره از مسیر پرواز توپ ، موقعیت خود را تغییر دهید.

بهبود مهارت های ابتکار

تصویری با عنوان Catch a Baseball Step 8

توپ های زمینی را بگیرید. توپهای زمینی آنهایی هستند که صید نمی شوند ، اما درعوض به زمین برخورد می کنند. اگر برای گرفتن توپ از محدوده خارج هستید ، عادت کنید که به توپ نزدیک شوید تا خود را در موقعیتی قرار دهید تا توپ زمینی را محکم کنید. هنگامی که در مسیر هدایت توپ قرار گرفتید ، یک حالت ورزشی اصلاح شده اتخاذ کنید. زانوها را خم کنید تا به زمین نزدیک شوید ، دستکش را در حالی که انگشتانتان به سمت زمین است قرار دهید و دست آزاد خود را بالای دستکش قرار دهید تا توپ محکم شود.

از گرفتن توپ با هاپ کوتاه خودداری کنید. پرش کوتاه زمانی است که توپ ابتدا به زمین برخورد می کند و به روشی غیر قابل پیش بینی برگشت می کند. از عجله توپ پرهیز کنید تا از گرفتن توپ روی هاپ کوتاه جلوگیری کنید. [2]

روی گوی های پایتان بمانید تا سریعاً موقعیت خود را برای گرفتن توپ تغییر دهید.