سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارکور

سایت شرط بندی علیشمس

آیا تا به حال دیده اید که یک ستاره قهرمان اکشن یا شخصیت بازی ویدیویی به سمت دیواری بدود ، چند قدم بر روی آن بردارد و به عقب برگردد؟ آیا شما در سکوت با خود آرزو می کردید که بتوانید همان کار را انجام دهید؟ در حالی که انجام یک تلنگر دیواری دشوار و پرخطر است ، با آموزش و تمرین ، شما نیز می توانید تلنگر دیواری را انجام دهید.

انجام یک تلنگر دیواری یک پا

حرکات پیش شرط هوازی را تسخیر کنید. قبل از اقدام به تلنگر دیواری ، دانستن برخی حرکت های اساسی تلنگر برای داشتن دانش بنیادی و راحتی در حرکاتی که بدن شما برای اجرای تلنگر دیواری باید انجام دهد ، مهم است. [1] برخی از این حرکات پیش نیاز بنیادی شامل عقب زدن ایستاده ، عقربه عقب ، تلنگر جلو و حتی تلنگر کناری است. [2] [3]

در حالی که شما شروع به یادگیری چگونگی انجام تلنگر دیواری می کنید ، بهتر است با تشک های نرم یا زمین چمن های فرود ، تمرین کنید و یک نشانگر واجد شرایط در آنجا داشته باشید تا به شما در امر تلنگر کمک کند. [4]

 

به سمت دیوار بدوید. به طرف دیواری که قصد دارید از آن ورق بزنید بدوید یا بدوید. دیوار انتخاب شده شما باید دارای یک سطح نسبتاً خشن باشد تا کفش های شما بتوانند به دیوار بچسبند. [5] یک تصور غلط رایج این است که شما باید به سرعت به سمت دیوار دوید تا قدرت کافی برای انجام تلنگر خود را بدست آورید. با این حال ، حرکت بیش از حد به سمت جلو ، به سمت دیوار ، انتقال قدرت خود را به حرکت رو به بالا لازم برای تکمیل تلنگر دشوار می کند. [6] هنگامی که به سمت دیوار می دوید ، می خواهید وقتی پای غالب شما بلند می شود تا روی دیوار بماند پای غیر مسلط شما روی زمین بماند. پای غیر مسلط شما باید حدود 12 "- 24" از پایه دیوار فاصله داشته باشد.

چند بار دویدن به سمت دیوار را تمرین کنید تا ارزیابی کنید که چقدر باید عقب بروید ، چقدر سریع نیاز به دویدن دارید و در جایی که باید موقعیت خود را قرار دهید تا پاهایتان در جایی که لازم است فرود بیاید.

این ممکن است به شما کمک کند تا در ابتدا تمرین دیوارها را بر روی یک دیوار زاویه دار مایل به زاویه ، دور از شما قرار دهید. [7] زاویه دیوار کمک می کند تا پای شما چسبیده و روی دیوار بچرخد و پشت شما را کمی راحت تر کند.

 

نوسان بازوی خود را در آن بگنجانید. همانطور که می روید آخرین قدم خود را به سمت دیوار بردارید ، دستان خود را به پشت بچرخانید. [8] سکانس بعدی کاشتن پای غالب خود روی دیوار است ، اما قبل از رسیدن به آنجا ، باید حرکت کلی بازوها را بشناسید تا بتوانید حرکات را با هم به ترتیب صحیح انجام دهید. هنگامی که پای غالب خود را بر روی دیوار می کارید ، بازوهای خود را به سمت جلو بچرخانید. هنگامی که بازوها به دو طرف بدن برخورد می کنند ، آرنج را خم کنید تا بازوها را در یک شکل برش دوتایی بالا قرار دهید. [9] دستان شما باید به گونه ای باشد که روی میله ای نامرئی مشغول چانه زدن هستید.