سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل لاغری با پیاده روی

سایت شرط بندی علیشمس

اگر اضافه وزن پیدا کردید یا به عادت های بد روی آوردید ، از دلسرد شدن خودداری کنید. زمان پیاده روی خود را افزایش دهید و تصمیم بگیرید که دوباره شروع کنید.

خود را برای هر چالشی که ممکن است با آن روبرو شوید آماده کنید. یک بیماری یا آسیب دیدگی ممکن است شما را برای مدتی کنار بگذارد. هوا ممکن است خیلی گرم ، سرد یا بارانی باشد تا بتوانید در فضای باز قدم بزنید. تا زمانی که شرایط برای بازگشت به پیاده روی در فضای باز فراهم نباشد ، برنامه های ورزشی دیگری مانند استفاده از تردمیل یا ایروبیک را برنامه ریزی کنید.

برای ادامه راه رفتن به خود انگیزه دهید.

با یک دوست تیم شوید یا سگ خود را پیاده روی کنید. همراه داشتن شخص دیگر در پیاده روی باعث جذابیت بیشتر شما می شود و همچنین انگیزه شما را برای ادامه کار حفظ می کند ، حتی اگر در یک روز خاص دقیقاً احساس پیاده روی نکنید.

مسیر خود را هر از گاهی متفاوت کنید تا خسته کننده نشود.

 

فرصتهایی را برای افزودن به پیاده روی خود کشف کنید مثلاً از ورودی محل کار خود فاصله بگیرید. به جای پله برقی یا آسانسور از پله ها استفاده کنید. در استراحت ناهار خود قدم بزنید.

 

قبل از غذا خوردن راه بروید. فعالیت در واقع می تواند اشتهای شما را کم کند.

 

انواع مختلف راه رفتن را در نظر بگیرید.

تند و هدفمند راه بروید. حالت خوب را حفظ کنید. برای یک تمرین قلبی خوب ، پیاده روی هوازی را امتحان کنید. به دنبال مکان هایی برای پیاده روی باشید که شیب دارد. با وزنه های دستی راه بروید یا کوله پشتی بپوشید.

فاصله زمانی را در نظر بگیرید که برای مدت زمان کوتاهی سرعت خود را افزایش دهید و دوباره به سرعت عادی خود برگردید. حتی ممکن است در طول راه رفتن خود را برای مقاطع کوتاه دوید.