سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمرین نگهداری نفس در زیر آب

سایت شرط بندی علیشمس

یک بار کمی بازدم کنید. در حالی که نفس خود را حفظ می کنید ، یک بار هوا را بیرون دهید. احساس خواهید کرد بدن شما را مجبور کرده و مجبور به بازدم کامل می کند. این تشنج های کوچک بدن شما به شما می گوید که دی اکسید کربن در ریه های شما جمع می شود. [4]

برای از بین بردن هرگونه دی اکسید کربن اضافی ، پس از اتمام کار ، هوا را تا آنجا که ممکن است خارج کنید.

هنگامی که نفس خود را حفظ می کنید ، بدن اکسیژن را به دی اکسید کربن تبدیل می کند. دی اکسید کربن برای بدن شما سمی است و می تواند باعث از بین رفتن شما شود.

هنگامی که از تشنج عبور کردید ، طحال خون پر از اکسیژن بیشتری را در جریان خون آزاد می کند. نفس خود را از کنار این نقطه بکشید تا بتوانید آن را حتی بیشتر نگه دارید. [5]

 

دم و بازدم را تکرار کنید. هر بار که یک چرخه تنفس را تکرار می کنید ، هر بار خود را فشار دهید تا کمی بیشتر بروید. هر بار به مدت دو دقیقه نفس بکشید و بیرون بروید و خود را با سرعت آرام و یکنواخت حفظ کنید. شما در حال آموزش بدن خود هستید که بدون اکسیژن بودن را کنترل کند.

رفتن زیر آب

چند بار به درستی نفس بکشید. قبل از اینکه به زیر آب بروید ، پنج دقیقه به آرامی نفس بکشید و بیرون بروید مثل اینکه تمرین کرده اید. بدن خود را نیز در حالت نشسته یا ایستاده در انتهای کم عمق یک استخر یا یک قسمت آب آرام کنید.

به آرامی زیر سطح شیرجه بزنید. از دهان یک نفس عمیق بکشید و خود را زیر سطح آب قرار دهید. در زیر آب دهان و بینی خود را بسته نگه دارید.

در صورت نیاز از انگشتان خود برای بسته نگه داشتن بینی خود استفاده کنید.

آرام ماندن مهم است ، زیرا خطر حفظ نفس در زیر آب بیش از خشکی است.

آهسته آهسته ظاهر شوید. پس از رسیدن به حد مجاز بدن ، شنا کنید و یا خود را به سطح فشار دهید. با بالا آمدن هر هوای اضافی را منفجر کنید تا بلافاصله نفس تازه بکشید.

قبل از غواصی مجدد ، دو تا پنج دقیقه دیگر وقت بگذارید و چند چرخه تنفس انجام دهید تا بدن به سطح اکسیژن طبیعی برسد.

اگر هر لحظه شروع به وحشت کردید ، آرام باشید و سطح خود را بالا ببرید. وحشت می تواند منجر به استنشاق تصادفی در زیر آب شود که می تواند باعث غرق شدن شود.

 

وقتی راحت شدید ، به آن اضافه کنید. شنا کردن و اجبار بدن برای شیرجه رفتن بیشتر اکسیژن بیشتری مصرف می کند. سعی نکنید بلافاصله خود را تحریک کنید.

هنگام غواصی ، می خواهید تا آنجا که ممکن است آرام و آرام باشید ، نبض خود را پایین نگه دارید.

شنا کاملاً برعکس است. نبض شما بالا خواهد بود و عضلات به سرعت در حال حرکت هستند.