سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرگرمی ورزشی منحصر به فرد

سایت شرط بندی علیشمس

موج سواری که زمانی فقط برای حق امتیاز در هاوایی اختصاص داشت ، اکنون تقریباً در هرجای دنیا که امواج می شکند ، یک ورزش محبوب است. برخی تسلط بر توانایی گرفتن موج و سوار کردن آن بر روی آب را به عنوان یک تجربه تغییر دهنده زندگی توصیف می کنند. اگر علاقه مند به یادگیری موج سواری هستید ، مطمئن شوید که تجهیزات مناسب را به دست می آورید ، مهارت های لازم برای موج سواری را تمرین کرده و برای گرفتن اولین امواج خود آماده می شوید.

گرفتن دنده مناسب

اولین باری که بیرون می روید تخته موج سواری نرم اجاره کنید. اگر قبلاً موج سواری را امتحان نکرده اید ، روی تخته موج سواری خود سرمایه گذاری نکنید. در اکثر سواحل مناسب برای گشت و گذار ، مکانهای اجاره ای در نزدیکی ساحل در دسترس خواهند بود و گزینه های اجاره ارزان قیمت ، ساعت به روز یا روز را ارائه می دهند.

شما معمولاً می توانید بین تخته های فایبرگلاس و تخته های موج دار نرم انتخاب کنید که گاهی اوقات "تاپ های نرم" یا "کف دار" نامیده می شوند. تخته های موج نرم سبک و بسیار ارزان تر از تخته های اپوکسی یا فایبرگلاس هستند. تخته های نرم بسیار شناور و بادوام هستند و باعث می شوند گزینه خوبی برای مبتدیان باشد.

اندازه و وزن شما به تعیین نوع هیئت مدیره ای که باید یاد بگیرید کمک خواهد کرد. [1] هرچه وزن شما بیشتر باشد ، حجم تخته شما بیشتر خواهد شد. اگر سعی کنید روی تخته ای که برای شما خیلی کوچک است ، یادگیری موج سواری را تجربه خوبی نداشته باشید.

اگر مطمئن نیستید که چه می خواهید ، با افراد فروشگاه گشت و گذار صحبت کنید. صادق باشید و به آنها بگویید که اولین بار هستید و می خواهید بدانید برای شروع چه کاری لازم دارید.

در حالی که برای اولین بار یاد می گیرید ، یک لانگ بورد را امتحان کنید. [2] تخته های طویل قدیمی ترین و طولانی ترین نوع تخته موج سواری هستند که به طور معمول در دسترس هستند و طول آنها از 8 تا 12 فوت (2.4 تا 3.7 متر) است. اگرچه آنها به اندازه سایر تخته ها قابلیت مانور و کارایی ندارند ، اما تخته های بلند به دلیل سهولت استفاده اغلب برای مبتدیان توصیه می شوند. [3]

هرچه تخته لانگ حجم بیشتری داشته باشد ، تعادل و پارو زدن در امواج آسان تر است. این باعث می شود تجربه های لذت بخشی بیشتری برای بیشتر زبان آموزان فراهم شود.

 

اگر یک لانگ بورد را امتحان کرده اید و می خواهید چیزی کمی قابلیت مانور بیشتری داشته باشد ، باید تخته تخته ای را امتحان کنید. تخته های تخته ای تخته های ترکیبی هستند که کمی کوتاه تر از تخته های بلند هستند ، به طور معمول 7–8.5 فوت (2.1–2.6 متر). تخته های تخته ، صافی و پایداری تخته بلند را با مقداری چابکی تخته تخته ترکیب می کنند.