سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشخصات تخته موج سواری

سایت شرط بندی علیشمس

زانوها را خم کرده و حالت خمیده به خود بگیرید. خود را ثابت نگه دارید و همیشه باسن خود را جمع کنید. اگر آن را درون خود قرار ندهید ، تعادل نخواهید داشت و خطر برخورد موج باسن یا پشت شما وجود دارد. [14]

 

مراقب باش. ممکن است غریزه شما این باشد که از ترس اینکه لوله روی شما بسته شود چشمان خود را ببندید ، اما این باعث می شود احتمال خرابی شما افزایش یابد. به یاد داشته باشید که امواج لوله در اثر فوران انرژی هدایت می شوند - قرار نیست که به طور ناگهانی بسته شود. [15]

از پریدن از میانه راه از طریق موج لوله خودداری کنید - احتمالاً در ناحیه ای که بیشترین انرژی را دارد تحت تأثیر موج قرار خواهید گرفت.

 

یک تخته استاندارد با 3 تا 4 پره خریداری کنید. دم گرد ایده آل برای رانندگی بیشتر است. اگر می خواهید با امواج لوله ای با زاویه های شیب دار سوار شوید ، سعی کنید تخته ای با پره ها داشته باشید که تا حد ممکن به ریل ها (لبه های تخته) نزدیک باشد. 

از تخته های موج سواری بزرگتر خودداری کنید - هنگام عبور از لوله ها ، تنظیم آنها دشوار است.سوار شدن بر امواج بشکه فقط یک تجربه لذت بخش نیست - به عقیده بسیاری ، جام مقدس موج سواری است. این چیزی نیست که به راحتی تسلط یابید ، اما اگر به اندازه کافی راحت باشید و یک ضربه بزنید ، این یک کار پر پاداش و آدرنالین است که موج سواری شما را به مرحله بعدی می رساند.

 

نزدیک شدن به لوله

هنگام پارو زدن به سمت موج ، انگشتان خود را باز نگه دارید. هرچه دست و پا زدن شما کارآمدتر باشد سرعت شما در رانندگی بیشتر و شانس عبور از لوله بیشتر خواهد بود. در حالت ایده آل ، فاصله بین انگشتان شما باید تقریباً دو برابر ضخامت یکی از انگشتان شما باشد.

با زاویه کمی به موج دست و پا بزنید و به سمت پاهای خود بپرید. همانطور که در موج پارو می کنید ، به پایین خط نگاه کنید - اصطلاح دیگری برای صورت ، که منطقه باز و نشکن موج است. بعد از آخرین پارو ، به سمت پاهای خود بپرید.

همیشه با یک رانش قوی در موج پارو بزنید. آخرین دست و پا زدن خود را به عنوان اولین اقدام موج سواری مشاهده کنید.

برخلاف چرخش ، بر زاویه گرفتن از موج متمرکز شوید.

 

پایین صفحه بمانید و عقب را در امتداد صورت موج بکشید. وزن زیادی روی پای پشت خود بگذارید و به انگشتان پای پشت خود فشار دهید تا تخته را روی صورت موج بالا نگه دارید تا از ورق زدن جلوگیری شود. [2]

همیشه در برابر موج محکم بمانید.

 

تخته را به سمت پایین فشار دهید و به سمت دهانه رودخانه بروید. فرورفتگی پایین ترین نقطه موج است. در همان زمان ، به پای پشت خود فشار بیاورید. اگر با پای جلوی خود فشار نیاورید ، تخته صورت را ردیابی می کند و توسط لب (بالاترین قسمت موج شکستن) ضربه خواهید خورد.

برای کنترل خط حرکت خود از پای جلو خود استفاده کنید و برای حفظ ثبات اندکی با انگشت پا و پاشنه خود تنظیم کنید.