سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه کمربند کاراته را ببندیم

سایت شرط بندی علیشمس

انتهای آن را روی شکم خود روی هم قرار دهید. یک انتهای آن را انتخاب کنید و آن را از وسط تا کنید ، آن را روی کمربند روی شکم خود قرار دهید. همین کار را تا انتهای دیگر انجام دهید تا مستقیماً از روی شکم شما از روی هم عبور کنند. 

اگر چین و چروک هایی در کمربند شما وجود دارد ، آنها را صاف کنید تا صاف باشد.

 

انتهای بالا را در زیر تمام لایه های کمربند قرار دهید. انتهای کمربندی را که در قسمت بالایی قرار دارد بگیرید و آن را در زیر تمام لایه های کمربند خود بکشید. انتهایی را که از زیر آن کشیده اید بگیرید و مستقیماً در برابر معده به سمت خود بکشید تا گره کوچکی ایجاد کنید. 

اطمینان حاصل کنید که این گره در کمر شما محکم است ، اما آنقدر محکم نیست که نتوانید حرکت کنید و نفس بکشید.

اگر انتهای کمربند ناهموار است ، کمربند خود را به دور کمر بکشید تا قبل از حرکت آن را درست کنید.

 

انتهای پایین را در زیر انتهای بالا تا کنید تا گره بزنید. انتهای کمربندی را که از زیر همه لایه ها بیرون زده است بگیرید و از زیر انتهای بالا عبور دهید. انتهای پایین را از وسط صلیبی که ایجاد کرده اید بکشید ، سپس انتهای پایین را بکشید تا گره محکم شود. اطمینان حاصل کنید که انتهای آن به طور مساوی آویزان باشد. 

اگر کمربند شما خیلی محکم است ، می توانید با شل کردن آخرین گره ای که درست کردید ، آن را تنظیم کنید.

مطمئن شوید که گره نهایی شما مستقیماً روی دکمه شکم شما قرار گرفته باشد.

 

با استفاده از سمت چپ به گره

 

کمربند را روی شکم خود قرار دهید ، سمت چپ را بیشتر از راست نگه دارید. کمربند را جلوی دکمه شکم خود نگه دارید ، اما فقط حدود 1 بازوی بازو را در سمت راست بگذارید. سمت چپ را خیلی طولانی نگه دارید تا بعداً با آن کار کنید. 

سمت راست در طول فرآیند بستن خیلی حرکت نخواهد کرد ، بنابراین به آن خوب چنگ بزنید.

 

انتهای سمت چپ کمربند را دو بار به دور خود بپیچید. انتهای سمت راست را در جای خود نگه دارید ، یک بار سمت چپ را به دور خود بپیچید ، سپس دوباره آن را دور آن بپیچید. هنگام بسته شدن ، انتهای سمت راست کمربند را در زیر انتهای سمت چپ ببندید. 

اگر کمربند شما کوتاه است ، ممکن است فقط یک بار آن را بپیچید.

پیچیدن کمربند به جای عبور از روی آن ، باعث ایجاد یک خط صاف و صاف در پشت می شود